Топ 5 на най-дразнещите неща, които чуваш след раждане

След като написах един пост за топ 5 на най-дразнещите неща, които хората ти казват, докато си бременна, сега мисля, че дойде време и за топ 5 на най-дразнещите неща, които чуваш от този и онзи след раждане. И най-досадното е, че те започват още в болницата. От медицински лица!

1.Нормално или секцио?

Въпросът дали съм родила нормално или секцио… Нека поясня: аз съм на 25 и съм здрава, бременността ми протече нормално, без никакви усложнения. Секциото е операция, която се налага поради различни показания. И защо хората ме питат как искам да родя или как съм родила? Сякаш двата начина са равнозначни! Дори гинекологът ми ми зададе въпроса: „ Секцио или естествено ще раждате?“

Не е нормално да се предполага, че повечето жени раждат със секцио!

pexels-photo-69098Josh Willink

Photo by Josh Willink

2.Кърмиш ли?

Естествено, че кърмя! Защо да не кърмя?! Това е естественият начин, по който да си нахраня детето! Каква може да бъде причината да не го правя?

Физическите проблеми (като операции на гърдите например), поради които не може да се кърми, са изключителна рядкост.

3.Че какво толкова правиш, от какво си изморена?

Всеки, който ми зададе този въпрос, може да заповяда, за да му връча бебето и да видя той / тя как ще се справя!

Да видим какво правя по цял ден…Ммм, лакирам си ноктите, правя си прически, ходя по магазините на шопинг, сменям тоалети и си правя селфита… Звучи ли ви познато? Може би вие правите това по цял ден?

SAMSUNG CSC

4.Може кърмата да не му стига.

И как точно преценихте, че кърмата не му стига?! Засичате колко суче бебето ми ли? Или сте открили някакъв начин да се измери колко кърма се произвежда в гърдите?

Една майка винаги знае най-добре. И мисля, че е крайно време хората да не се бъркат и да раздават „компетентни“ мнения за каквото и да било.

5.Имате ли колики?

От първия ден – колики! Навсякъде и всеки говори за колики! То не бяха капки, то не бяха чудеса… И повтарящият се въпрос: „Плаче ли бебето? Сигурно са колики!“ … Наистина всичко това става много досадно…

А Вие? Какви други дразнещи неща сте чували след раждане? Моля, споделете.

pexels-photo-24746

Leave a Reply

