Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. The End

Чета първия пост, който направих на тази тема („Твоята нова професия: Да бъдеш бременна“). Спомням си как разбрах, че съм бременна, сякаш беше вчера. И дори сега, почти 11 месеца по-късно, не мога да забравя колко объркана и притеснена бях. Като направя сравнение с тогава и сега, не проумявам защо изобщо съм се тревожела! Щастието след раждането е несравнимо!

pexels-photo5768986.png

Истината е, че дори не мисля, че ми харесваше да съм бременна. Постоянно нещо ми имаше: първите месеци беше гаденето; после следваше нарастването на корема и „приспособяването“ към физическите промени; накрая – направо не можех да си намеря място и ми „тежеше“ страшно много! Всички ми повтаряха, че трябва да си правя разходки, защото били полезни за бебето, а аз исках единствено да лежа на дивана и да спя. Нямах търпение да родя и да се почувствам по-добре! Нямах и търпение да спра да се притеснявам от факта, че каквото правя, ям или изпитвам, може да се отрази на бебчо вътре в корема. Но всичко мина и сега ми е някак мило като се сетя за тези 9 месеца и като си гледам снимките от бременността. Наистина се учудваш на какво е способно тялото ти.

pexels-photo-37996hillary halliwell

Photo by Hillary Halliwell

И така, въпреки трудностите, през които преминаваш и неудобствата, които изпитваш през тези девет месеца – струва си!! Научаваш се на много неща, основните от които са търпение и постоянство (поне за мен). А когато се появи малкото човече… е, това е нещо невероятно!

И знаете ли какво? Бих преживяла всичко това отново! Поне още два пъти!

Това е последният ми пост от тази поредица („Твоята нова професия: Да бъдеш бременна“). И какво сега? Следва: „Твоята нова професия: Да бъдеш майка“!

До скоро, приятели!

The end.

pexels-photo-46710Nitin Dhumal

Photo by Nitin Dhumal


Също вижте: Да бъдеш бременна или твоята нова професия

Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. Промени

Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. Твоите права!

Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. Неволи

Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. Трудности

Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. Последен месец

Твоята нова професия: Да бъдеш бременна. Раждане

Leave a Reply

