Твоята нова професия: Да бъдеш майка. Малко смях

Скъпи майки,

Освен всички грижи за бебето, сигурна съм, че ще се съгласите – има и доста смешни и забавни моменти! При нас започнаха още от първите дни след раждането. Понякога чак ми става гузно, че се смея на сина ми… Детето не осъзнава какво прави, но е много забавен!

Първото, за което се сещам, е как се стряска, докато спи. Както си е заспал и е в пълен покой, изведнъж се сепва, потреперва и си разперва ръцете. Това с ръцете го прави и преди баня  – баща му го взима от повивалника и го носи към коритото и той си разперва ръцете в страни, сякаш иска да запази равновесие.

Следват интересните звуци, които издава. От „Ъ-ъ-ъ“, премина през „Уа-уа“ и стигна до „Ааа..“ . Ха-ха! Дори не мога да ги възпроизведа в писмен вид!

Processed with VSCO with a6 preset

Сега му е много интересно да се гледа в огледалото. Когато е разстроен, взимам го и го нося пред огледалото в коридора. Веднага млъква и започва да оглежда какво има там. След което започва да се хили! Радва се на „другото бебе“ сигурно.

Много ми е забавен и когато се събужда от сън. Търси си играчката над леглото, втренчва се в нея и започва да рита силно и да маха с ръчички. Леглото му е с люлка и от ритането започва да се клати толкова бързо, че чак се притеснявам да не го счупи. 😀

Има още нещо, което не е много за споделяна публично. Майките на момченца ще ме разберат. Само ще кажа, че преди да родя, дори не се и бях сещала, че момченцата пишкат нагоре! Ха-ха.

Най-смешна ми е физиономията, която прави, преди да започне да се сърди. Устните се нацупват и приемат формата на полукръг, следва едно „Уа“ и се започва.

Кои са най-смешните изпълнения при Вашите бебоци?

pexels-photo


Photos: Pexels.com

Leave a Reply

