Можеше…

Гледам снимките ни и си мисля колко щастливи можеше да бъдем. Знам, че ти ще обвиниш за всичко мен. Но не беше така. Ти ме превърна в това, което съм сега. Ядосвам се по-бързо. Липсва ми търпение. Не понасям изказванията ти.

Можеше да прекарваме дните си хубаво. Да се смеем. Да пътуваме. Да ходим на почивки. Да си разказваме истории. Да се снимаме. Да правим планове за бъдещето. Но ти избра да разрушиш всичко това.

pexels-photo (5)Katie Salerno

Photo by Katie Salerno

Има толкова неща, които харесвам в теб. И толкова много исках да съм с теб. Бях най-щастливата и най-голямата късметлийка. Обаче всичко се оказа лъжа. И не трябваше да се случва.

pexels-photo-45720Craig Dennis

Photo by Craig Dennis

Можеше да те карам да се смееш. Да те будя сутрин с кафе и целувка. Да науча тайните ти и най-големите ти страхове. Можеше да преодоляваме трудностите заедно. Да се подкрепяме взаимно. Да си бъдем опора. Но ти никога не го разбра.

Изведнъж забрави за всичко, към което се стремяхме. Всичко, което искахме. Можеше просто да си живеем живота.

Можеше да изградим живота си заедно. Да сме най-прекрасното семейство. Можеше

pexels-photo-25866

Leave a Reply

