Какво правя тук?!

Какво, за Бога, правя тук?! Напоследък доста често си задавам този въпрос…Не мога да кажа, че не съм имала възможности да се преместя или да остана да живея в друга държава, различна от България. И може би е трябвало и е щяло да бъде правилното решение.

Понякога си лежа и си мисля за всички красиви места, които съм видяла.

pexels-photo-65977

Сещам се за Копер и Изола в Словения…Как с няколко приятелки от Унгария сме седнали на едно скромно заведение до морето и пием бяло вино…Помня чувството на спокойствие и т.нар. „вътрешен мир“. Убедена съм, че тогава го имах. Да, бях го постигнала. Мислехме си колко ли е хубаво да живееш там – само чакаш да дойде сезона и да започнат да прииждат туристите, на онова спокойно място, с чаша бяло вино в ръка.

Сещам се за Флорида… Панама сити бийч, безкрайният плаж на пет минути от вкъщи… Как с една приятелка от Русия се печем на плажа, усещаме лекия ветрец и си говорим какви късметлийки сме, че сме там. Топлата вода на Мексиканския залив. Незабравимото небе, което сякаш е различно от небето на всички останали места по света.

pexels-photo-58592

Сещам се за Порто в Португалия…Разходка с корабче по реката след посещение на една от известните изби в града, след дегустация на прекрасното вино…Слънчево, безгрижно, интересно, изпълнено със смях време! Много снимки, много моменти, много забравени приятелства. Прекрасната Португалия, с усмихнатите и любезни хора, с вкусната храна и хубавото вино, с калдъръмените улички, със странните за мен обичаи…И силното кафе…

pexels-photo-5huilshl

Сещам се за Синая и величествените Карпати… Как приятелят ми кара колата, слънцето озарява лицето ми, безкрайните поля, нежната музика, сменящите се пейзажи, потайните усмивки…

Да… Какво, за Бога, правя тук?! Ами Ню Йорк? Градът, в който се влюбих! Ами Мадейра? Корфу? Закинтос? Острови, които се помнят завинаги! А Валенсия? Любимата ми Испания! И още много места…

А аз се прибрах в България…

Ако пред 5 години бяхте говорили с мен, това щеше да е нещото, което никога нямаше да направя.

pexels-photo-95257

Leave a Reply

