На сина ми

Мило дете,

Очаквахме те нетърпеливо цели девет месеца. Подготвяхме се да бъдем родители по всевъзможни начини и си представяхме какво ще бъде след като се появиш.

А когато се появи… Не знаехме преди това, че е възможно да бъде изпитана толкова голяма обич към толкова малко човече! Ако кажа, че ти преобърна целия ми свят, ще бъде недостатъчно. Гледам те и благодаря, че те има и че си избрал мен за своя майка.

pexels-photo-5ltuifigui

Винаги ще те обичаме и ще правим всичко по силите си за теб. Искаме да ти дадем най-доброто, искаме да се чувстваш обичан, да имаш безгрижно детство и да растеш щастлив и усмихнат.

Когато хората казват, че децата осмислят живота им, не знаех, че е вярно. Не мисля, че съществува друга такава истинска, безусловна и безкрайна любов. Гордо заявявам, че ти си най-хубавото нещо, което някога ми се е случвало. И съм убедена, че и за баща ти е така.

Обичаме те. Винаги.

pexels-photo-70252

Leave a Reply

