Твоята нова професия: Да бъдеш майка. Килограми

Килограмите и теглото са ми третата най-болна тема след раждането. Не че преди да забременея съм се имала за много слаба, но си се харесвах по бански примерно. Обаче след като качих общо 25 килограма за цялата бременност, нещата се промениха. 😀

Когато се появи Максим, синът ми, разбрах, че всичко си струва, естествено. И промяната в теглото не е от особено значение.

red-woman-girl-brown

Въпреки че по време на бременността използвах крем против стрии, те все пак се появиха. Честно казано, не ме притесняват толкова, колкото килцата. Бях си купила и колан за прибиране на корема, но не го носих много, беше доста неудобен (много пристяга). И все пак корема сам си се прибра. След раждането веднага бях смъкнала общо 10 кг. След като започнах и да кърмя, всеки месец се смъкваха още по 1-2 кила (без да правя никакви упражнения за отслабване или да спазвам диети).

Според доста източници, кърменето помага на майката за отслабване. Чрез кърмене на ден се „изгарят“ до 500 калории.

medela-breast-feeding-solutions-7-638

Source: Medela.com

Когато приключа с него съм решила обаче да направя една диета, за да си възвърна изцяло предишния вид.

За майките, които имат време и желание за упражнения за отслабване: има един сайт Fit baby, hot Mama. Там има и тренировки за след раждането – аз търсих за укрепване на тазовото дъно, например.

pexels-photo-2rdtyiuitugl

Забравих да спомена, че нормалното качване на килограми по време на бременност е 15-16 кг (така пишат по книгите, за моя случай) и за това моите 25 ми се виждат мноооого. Силно се надявам скоро да мога да си нося всички дрешки от преди бременността.

За майките, които имат проблем като моя: освен тренировки, спорт или йога, се препоръчват и много разходки, здравословно хранене. Обаче, според мен, колкото и килограми да сте качили, е без значение. Когато бебето започне да пълзи и после проходи, ще се смъкнат неусетно. Пък и да не се смъкнат, какво от това? В замяна на предишната фигура, имаме по едно (или повече) усмихнато слънце! Така че, ще ме извините за израза, F*** it! Life goes on. 🙂 

pexels-photo-5adrianna-calvo

Photo by Adrianna Calvo

Leave a Reply

