Твоята нова професия: Да бъдеш майка. Първото албумче

Направихте ли вече първото албумче на вашите бебченца? 🙂 Ние вече си имаме албумче, което е започнато, благодарение на Nuschinka Design.

Когато търсите първото албумче или дневник на вашето бебе, ще намерите голямо разнообразие! Има ги в книжарници, бебешки магазини, фото студия… Има на различни издателства, различни дизайни, различни съдържания… И са на достъпни цени при това.

Аз обаче много обичам ръчно изработените неща, които са и Custom освен това. И нали все пак е първото албумче на сина ми, исках да е нещо по-специално. За това си поръчах от Nuschinka Design и съм много доволна! Горещо препоръчвам! Ето линк към Фейсбук страницата, на нея може да разгледате някои модели, да пишете лично съобщение и да се разберете вие какво си представяте и искате: Nuschinka Design

Тук прикачвам и снимки на нашето албумче и кутийка, в която „скрихме“ гривничката от болницата и пъпчето на сина ми.

Преди да се появи сина ми, също бях направила поръчка за албум – албумче за деветте месеца очакване. Отново страхотно.

А какво бихте записали във вашите албумчета / бебешки дневници? Ето и някои идеи, които си струва да се отбележат и да останат за спомен. Попълнете празните места. 🙂

Раждане:

Мама и татко разбраха, че ще стават родители на дата … Първите ми снимки в корема на мама направи д-р … Ето ги и тях: …

Докато ме носеше в корема си, мама качи общо … кг, но това не беше повод за притеснене, все пак сме двама! Всички ме очакваха с нетърпение на …, а аз се появих гръмогласно на …

Родих се на …. , точно в … часа и ….минути. Когато ме премериха бях ….кг и …см. Цветът на очичките ми беше …., а мама каза, че приличам на ….От тогава най-щастливият ден от седмицата за мама и татко е … Когато се родих, навън беше… ,а мама беше облечена с …Това, което й направи най-силно впечатление, отивайки към родилния дом, беше….

За моето раждане са помогнали д-р …. и акушерка …., в болница ….

Мама и татко ме кръстили … Името ми означава … Те са го избрали, защото …

Родих се през месец …. и съм зодия …. Моят асцедент е… Хората от тази зодия са…..

Ето и как раста (може да включите и снимка от всеки месец, също и обиколката на главичката на бебчо):

1 м.: …. кг и ….см

2 м.: …. кг и ….см

3 м.: …. кг и ….см

4 м.: …. кг и ….см

5 м.: …. кг и ….см

6 м.: …. кг и ….см

7 м.: …. кг и ….см

8 м.: …. кг и ….см

9 м.: …. кг и ….см

10 м.: …. кг и ….см

11 м.: …. кг и ….см

12 м.: …. кг и ….см

Може да включите в бебешкия дневник:

  • Родословно дърво на бебето;
  • Бебешки отпечатъци на ръчички;
  • Бебечки отпечатъци на краченца;
  • Първи рисунки;
  • Прощъпулник – бележки и снимки;
  • Кръщене – бележки и снимки;
  • Още снимки на важни моменти.

 

Първи неща:

Казах най-сладката дума на света „мама“ на дата ….

Пъпчето ми падна на …. Мама го остави в …

За първи път се усмихнах на…

Научих се да държа главичката си изправена на….

Първата си играчка хванах на….

Обърнах се по коремче на ….

Започнах да пълзя, когато бях на  …

Седнах стабилно за първи път на …

За първи път се изправих на …

Започнах да ходя сам/а на ….

За първи път ме подстригаха на ….

Първото ми зъбче се появи, когато бях на …

С първото ми къпане у дома смело се зае …., помагаше … А първата ми играчка за баня беше…

Любимата ми песничка беше …

Първата ми разходка навън беше на …, отидохме в …

 

Вкуснооо!

Мама ме кърми, докато станах на… Първото нещо, което ми дадоха да опитам, беше … И ми хареса / не ми хареса. Първият ми зеленчук беше… , а първият плод …, първата каша …. Моята най-любима храна е…. ! За първи път си похапнах сам/а на ….

 

Пътуване

Първата ми почивка с мама и татко беше, когато навърших … Времето беше …, а месецът … Отидохме на … Най-много се забавлявах, когато ….

 

Първи рожден ден

Моят първи рожден ден се падна в ден…

Първата ми торта беше …. Получих много хубави подаръци, но най ми хареса … Тържеството беше в …., а гостите бяха …

 

Други първи празници:

Коледа, Нова година, Великден, т.н.“


Photos by Nuschinka Design

neourban hipster office desktop

Leave a Reply

