Твоята нова професия: Да бъдеш майка. Да изкъпем бебето сами

Скъпи мами,

Този пост ще бъде за един малък проблем, с който се сблъсках преди време, а именно: как сама да изкъпя сина ми. По принцип малкия го къпем заедно с баща му – единия го държи, другия полива (таткото го държи). Няма да изпадам в подробности, предполагам, че при повечето от вас също е така. Но когато се наложи поради някакви причини, как да изкъпем бебето сами? Особено ако бебчето е едро и, да си го кажем направо – тежи!

baby-hand-dad-64242

Единият вариант, за който си мислех, беше да вляза под душа с бебчо и така да го изкъпя. Естествено, щях и аз да бъда „изкъпана“. Това не съм го пробвала, но мисля, че е добро като идея.

Другото, което на което попаднах и което всъщност правя: купих две подложки за коритото на малкия. И повярвайте ми, страшно са удобни! Много помагат и благодарение на тях сама се справям с ваната му. Ето и снимки:

1.Тази е на Sevi Baby:

 

2.Другата, която използваме, е хавлиена подложка за вана:

Като цена, втората е по-достъпна. Но първата има 3 положения, както се вижда от снимките.

По магазините съм срещала също и шезлонг за вана за бебета, но нямаме такъв и не мога да изкажа мнение. Само за да добиете представа, качвам снимка и на него:

11111111843_small

За сега не съм стигнала до други решения как да къпя сина си сама. Говорим за периода, в който той още не може да сяда. След като започне, предполагам, че тогава ще е лесно и няма да има нужда от горните приспособления.

pexels-photo-186679

Leave a Reply

