Твоята нова професия: Да бъдеш майка. 5 урока от сина ми

Скъпи приятели,

Колкото и странно да звучи, все повече и повече се убеждавам, че има много неща, които можем да научим от децата си. Всеки ден се възхищавам на сина си и го гледам как расте, как се развива и как научава нови неща. Опитвам се (до колкото мога) да бъда отговорна майка и вярвам, че давам най-доброто от себе си. Но истината е, че не само синът ми научава нови неща. Аз също научавам неща от него, които отдавна съм забравила…

pexels-photo-71147

5 неща, които си припомних, благодарение на сина ми
(или 5 урока от сина ми):

1.Да се смея гласно, често и от сърце.

2.Да се радвам на всичко около мен, сякаш го виждам за първи път.

3.Да търся, да опитвам и упорито да се стремя към нови неща.

4.Да показвам обичта си всеки ден към близките ми.

5.Да заявявам себе си и това, което искам!

pexels-photo-105775-alicia-zinn

Photo by Alicia Zinn

Leave a Reply

