Един чифт нови дънки

В този пост ще пиша за един чифт нови дънки и повдигнатото самочувствие. Колкото и глупаво да звучи – да, при мен така се получиха нещата. Един чифт нови дънки ми възвърна една малка част от самочувствието.

pexels-photo-48521

Нека обясня: откакто забременях не съм си купувала нищо просто ей така, за себе си. Да, взимала съм си нови дрехи за бременни и козметика за бременни, но то е било, защото ми се е налагало. Финансите ми и тези на бъдещия татко бяха насочени изцяло към покупките за бебето. Смея да кажа, че не сме правили никакви непрактични и нецеленасочени разходи. След раждането това продължи – главно покупки за сина ни и за домакинството. И така, повече от година не си бях купувала нищичко за себе си, просто ей така, за да се поглезя.

pexels-photo-29842

До вчера. Отидох в мола, по-конкретно в H&M, и си избрах един чифт най-обикновени дънки! Бях забравила какво е удоволствието да пазаруваш, да си призная. Избрах няколко модела (доста по-голям размер от този, който носих преди да забременея), отидох в пробната, започнах да ги меря и да се оглеждам в огледалото. Образът не беше същия като този от преди бременността. Преди носех възможно най-тесните и най-впити дънки. И ми стояха добре. Е, сега не мога да кажа същото. Обаче като се има предвид колко се зарадвах, че си търся и че съм на път да си купя нещичко, което си е само за мен (не за сина ми или за домакинството) и е ново и не е практично (защото не е като да съм останала без дрехи за носене)…Да, избрах си един модел и отидох на касата. Радостта ми беше още по-голяма, когато дебитната ми карта премина през ПОС терминала и ми връчиха касовата бележка с една малка чантичка. Прибрах се вкъщи и веднага се напъхах в големите си нови дънки. И така цял ден си изкарах с тях.

pexels-photo-69971

Не знам дали повечето жени ще разберат за какво точно говоря… Все пак това е една малко объркана история за един чифт нови дънки. Което по принцип не е нищо особено. Само че за мен беше една хубава случка, която ме измъкна от вкъщи и забравих за момент живота на памперси, кърмене и пюрета…

Един чифт нови дънки ми напомниха, че трябва да обръщам внимание и на себе си, и на това, което искам. Да, аз съм майка и синът ми е на първо място. Обаче съм и жена и имам нужда понякога да се поглезя без причина.

И така, аз си направих самичка коледен подарък. А вие?

pexels-photo-57851

Leave a Reply

