Обичай.

„Обичай момиче, което обича да пътува. Тя ще ти разкрие света, ще те научи на лудост и ще ти покаже какво е да си жив. Тя вижда живота по различен начин, жадува за нови хоризонти и има много какво да ти разкаже. Видяла е много, опитала е какво ли не и знае кои са важните неща в живота. Ще се събужда с жажда за емоции и ще заспива с мечти за утре. Обичай момиче, което обича да пътува… тя ще те научи да живееш.“

Processed with VSCO with c8 preset

„Тя е всичко, за което си мечтал. Сутрин става на пръсти и казва на света да мълчи, докато ти поспиш още малко. В сандъче до прозореца скрила е сила, която ти дава, когато ти сам не знаеш откъде да намериш. Търпелива е… понякога, друг път е като дете. Ядосва се от нищо, а след малко вече забравила за това, идва да те целуне щастливо. С нея споделяш всяка мисъл, всеки страх и старите си грехове. Тя знае всичко и те обича, обича всичките ти светове. Тя не е всичко, за което си мечтал, знаеш… защото и в най-смелите си мечти не си си представял, че ще срещнеш жена, която ще се превърне във втората ти душа.“

„Обичай мъж, който е добър с теб. Който ще те прегръща всяка сутрин и няма да е навик, а в сърцето си ще чувства нужда. Обичай мъж, който ще остане спокоен, дори когато си кълбо от мълнии и веднага щом бурята отмине, той ще те придърпа и тихо ще те успокои… Мъж, който ще ти приготвя закуска понякога, винаги ще носи торбите, вместо теб и ще те взима с чадър от спирката, когато навън силно вали. Обичай този, който ще ти подарява времето си, ще изслушва твоите дни и ще се грижи да ти е топло, да си добре и винаги душата ти да е спокойна. Обичай мъж, който ще те гледа като, че си чудо. Обичай него, той е истински…“

pexels-photo-94898

„Ще те обичам в празниците и в обикновените дни. Когато ми правиш мила изненада, и когато си зает с работа до късно вечер. Когато си ми малко ядосан или когато ми носиш цветя. Ще те обичам с бяла тениска на петна от боя, когато създаваме собствен дом. Когато сме уморени и не ни се говори, а просто искаме да помълчим. Ще те обичам, дори когато ме ядосваш, дори когато ни е малко трудно. Ще те обичам всякак, защото всеки знае да обича, когато всичко е щастие. Но малцина са тези, които знаят как се обича… истински.“

„Ядосах го, а той подари ми цветя. Разсърдих му се като малко дете, а той ме прегърна. Смених всички настроения в един ден, а той остана спокоен. Зачудих се с какво съм толкова специална, а после разбрах, че всъщност специалният е той. Усмихнах му се, а той усмихна се насреща. Както винаги е правил досега. Както носил ме е на ръце, когато съм уморена и давал ми е рамо, на което да се облегна. Както, когато притича до колата в онзи страшен дъжд, за да не се намокря и да не настина. А настина той. Както, когато дойде късно през нощта, за да ме разведри, а щеше да става много рано на сутринта. И както винаги… подари ми цветя.“

pexels-photo-196651

„Когато се ожениш за една жена, тя не става твоя. Не и в този смисъл, в който може би си мислиш. Душата й е птица и цял живот ще се рее нависоко, а ти не трябва и за миг да я караш да ходи, когато знаеш, че може да лети. Тя всеки ден ще избира как да те обича и никога няма да е точно като вчера. Ще има своите мечти, ще иска своето свободно време и няма да бъде жената, която всяка свободна секунда е до теб, за да ти угоди. Ще работи, ще има цели, ще ги следва и ще бъде лудото момиче, в което се влюби някога и обичаш до днес. Тя ще готви, но няма да е домакиня. Ще обича децата си, но няма да се откаже от себе си. Ще обича и теб, но никога с цената на свободата си. Когато се ожениш за една жена, ти не я повеждаш нанякъде… а заедно “летите” рамо до рамо…“

Daniela & Frank's Gorgeous Cambridge Mill Wedding, Anne Edgar Photography

„Един ден ще имам дете и ще му покажа целия свят. Ще го науча да бъде човек, защото най-трудно се помни да си добър. Ще му покажа, че светът не е съвършен, но е прекрасен такъв, какъвто е. Ще го науча на вълшебства и как да вижда със сърцето си, преди очите да го заблудят. Няма да му дам да свежда глава и ще го науча гордо да върви към всяка своя цел и всичките си мечти. Ще се опитам да го науча да става по-силен всеки път, когато падне и животът се опита да му каже, че не може нещо. А той ще може всичко, защото в сърцето си ще знае, че до него винаги ще има една мама и един татко, които знаят, че след всяка горчилка животът дава ни по нещо сладко.“

„Обичам те, защото… имам всичко с теб и всичко се побира в шепите ми. Даваш ми спокойствие и топлина, всичко ми даваш, надявам се знаеш това. За малките моменти, в които времето спира за нас и вълшебството, за което знаем само ти и аз. Подаряваш ми времето си, а аз давам ти доверието си. И подаряваме си по още нещо всеки ден – жест, целувка, мила дума или топла прегръдка в студената утрин на път към задачи и важни дела. И няма сила на света, която да ме прави толкова щастлива. Не знам дали е магия или в живота се случва така, но разбираш какво е чак когато срещнеш любовта…„


Източник: Яж, чети, обичай и пътувай

pexels-photo-128987

Leave a Reply

