Твоята нова професия: Да бъдеш майка. На път с бебе

Скъпи майки,

Сигурна съм, че повечето от Вас вече са се сблъскали с темата на този пост, а именно: пътуване с бебето. Колкото е приятно и прекрасно да създавате безценни спомени с бебчо на различни места, толкова е и енергоемко.

Аз самата съм си направила един уж „кратък“ списък на нещата, които трябва да приготвя, когато тръгваме да пътуваме със сина ни. Това някак си ме улеснява – вместо преди всяко пътуване да се чудя какво трябва да взема и какво – не, кое нещо съм забравила и кое – не, така само поглеждам списъка и стягам багажа.

soap-bubble-bubble-playing-child-51339

Ще публикувам списъка тук и се надявам да Ви бъде полезен. Съставила съм го за кратко пътуване с 2-3 нощувки.

Списък за пътуване – багаж за бебето

1.Памперси

2.Мокри кърпички

3.Пелени за постилане – тензухени, бархетни или памучни

4.Пелени за завиване или одеала

5.Хавлия за баня

6.Козметика:

  • За баня: сапун, шанпоан, олио (или мляко) за тяло, крем за лице;
  • Крем против подсичане;
  • Принадлежности: четка за коса (или гребенче), аспиратор за нос, клечки за уши, памучни тампони за очи.
pexels-photo-69020Matthias Zomer

Photo by Matthias Zomer

 

7.Аптечка:

  • Панадол бебе (или Нурофен), риванол (или спирт), вигантол.

8.Играчки

9.Дрехи:

  • За пролетта: бодита, блузи, панталони, чорапи, връхни дрехи;
  • За зимата: + жилетка, шал, шапка, ръкавици.

10.Залъгалки

pexels-photo-113334

 

11.Хранене:

  • Храна: пюрета, каши;
  • Принадлежности: нагревател;
  • Съдове: лъжички (поне 2 бр.), купичка, шише, чаша, контейнери за пюрета / кърма;
  • Бебешки препарат за съдове.

12.Бебешка количка

13.Ергономична раница

Като цяло, доста кратък списък, нали? 😀

Имайте предвид: това са според мен най-основните неща, които биха Ви били от полза при пътуване. Но има и още неща, които можете да предвидите според дестинацията… Например: при дълъг път с кола – бутилка вода за бебето; някаква храна, която е удобно да се даде на бебето в колата…

Не ми остава нищо друго, освен да Ви пожелая лек път! 🙂

autumn-fall-baby-boy-child-40893

Leave a Reply

